Service en garantie
Vind hier het antwoord op de veelgestelde vragen over service en garantie.
Suggesties
- Bezig met zoeken...
- Er zijn geen suggesties
- {{suggestion.title}}
Algemeen
Ik heb een klacht over mijn aankoop, waar kan ik terecht?
Neem contact op met de winkel waar je je product gekocht hebt. Stuur een e-mail met een duidelijke omschrijving van je klacht naar de klantenservice. Voeg eventueel foto's toe om de aard van je klacht te verduidelijken. Vermeld voor een soepele verwerking je ordernummer of stuur een foto mee van je factuur. Na ontvangst zal de winkel je klacht in behandeling nemen en zo snel mogelijk reageren.
Mijn product is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Is je product beschadigd geleverd, neem dan direct contact op met het XOOON-verkooppunt waar je het gekocht hebt. Neem contact op met de winkel waar je je product gekocht hebt. Stuur een e-mail met een duidelijke omschrijving van je klacht naar de klantenservice. Voeg eventueel foto's toe om de aard van je klacht te verduidelijken. Vermeld voor een soepele verwerking je ordernummer of stuur een foto mee van je factuur. Na ontvangst zal de winkel je klacht in behandeling nemen en zo snel mogelijk reageren.
Ik heb een klacht over mijn product van kunstleder. Waar kan ik terecht?
Heb je in het verleden, maar minder dan 5 jaar geleden, een product gekocht van XOOON van kunstleder? Neem dan contact op met de winkelier waar je het product gekocht hebt. Zij kijken graag met je mee of je aanspraak maakt op onze coulanceregeling voor kunstlederen stoelen.
Kunnen jullie mij helpen met de nieuwe inrichting van mijn woonkamer?
Op onze website vind je verschillende tools om je te helpen met de inrichting van je nieuwe woonkamer. Zo is er een 3D-configurator voor zitmeubelen en kun je ook een 2D- of 3D-ontwerp (laten) maken van je woonkamer. Meer informatie vind je onder de kop Interieuradvies. Daarnaast kan je de meeste van onze producten via AR (Augmented Reality) in jouw kamer plaatsen. Hiervoor dien je gebruik te maken van een smartphone of tablet. Als het product van jouw keuze beschikbaar is voor AR, verschijnt er een knop ‘bekijk in je ruimte’. Volg de instructies en zie hoe het product bij jou thuis staat.
Wat zijn de openingstijden van de XOOON-verkooppunten?
De openingstijden verschillen per verkooppunt. Een overzicht van onze verkooppunten en bijbehorende openingstijden vind je op onze winkelpagina.
Care+ garantieplan
Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
Al onze meubelen worden met liefde en aandacht voor jou gemaakt en gaan bij normaal gebruik jarenlang mee. Wij staan garant voor een hoge kwaliteit en leveren onze meubelen met een standaard Europese garantietermijn van 2 jaar. Deze kun je voor zitmeubelen uitbreiden met de aanvullende Care+ garantieservice, zodat je zelfs 7 jaar zorgeloos geniet van je nieuwe aankopen. Op deze pagina lees je alle voorwaarden die aan deze garantieservice verbonden zijn. Zo weet jij precies waar je aan toe bent en wanneer je een beroep op de Care+ service kunt doen. Care+ kan je direct bij aankoop aanschaffen, het is niet mogelijk om dit achteraf nog aan te schaffen.
Wat is Care+?
Wij staan garant voor een hoge kwaliteit en leveren onze meubelen met een standaard Europese garantietermijn van 2 jaar. Deze kun je voor zitmeubelen uitbreiden met de aanvullende Care+ garantieservice, zodat je zelfs 7 jaar zorgeloos geniet van je nieuwe aankopen. Op deze pagina lees je alle voorwaarden die aan deze garantieservice verbonden zijn. Zo weet jij precies waar je aan toe bent en wanneer je een beroep op de Care+ service kunt doen. Onder de naam Care+ vind je ook heel wat onderhoudsproducten voor alle verschillente types meubilair. Er zijn verschillende producten om (on)behandeld hout te verzorgen, Primo Laminato (HPL), Laminato (melamine), stof en verschillende soorten leder.
Wanneer kan ik mijn Care+ certificaat verwachten?
Na de levering van je nieuwe meubelen ontvang je een certificaat op naam met daarop de XOOON producten waarvoor jij beroep kan doen op onze unieke Care+ garantieservice.
Service bij winkelbestelling
Kan ik de producten van XOOON na aankoop in de winkel meteen meenemen?
Of je het product dat je hebt aangeschaft in de winkel direct kan meenemen, hangt af van de voorraad die de winkel op dat moment heeft. Neem hierover van tevoren contact op met de desbetreffende winkel. Ook als je via onze website een afspraak hebt gemaakt in de winkel kan je het beste van tevoren contact opnemen met de winkel van jouw keuze. Het doorsturen van jouw verlanglijst is namelijk geen garantie dat het betreffende product in de winkel aanwezig is.
Neem contact met ons op
Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met onze klantenservice op +31(0)88-203 94 20. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 08:30 tot 17:00. Als je ons telefonisch niet kunt bereiken, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.