
Retourneren
Heb je een artikel in onze webshop gekocht? Dan kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Heb je je aankoop in een fysieke winkel gedaan? Neem dan rechtstreeks contact op met de betreffende winkel om de mogelijkheden te bespreken.
Zo werkt retourneren van een online bestelling
1. Retour aanmelden
- Meld je retour eenvoudig aan via het online retourformulier.
- Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
- Na je aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail.
- In een tweede e-mail krijg je de juiste retourinstructies (deze verschillen voor kleine en grote producten).
- Kleine pakketten (via PostNL) kun je meestal ook bij PostNL retourneren.
- Grote artikelen worden bij je thuis opgehaald. Je kiest hiervoor zelf een geschikte dag.
2. Ontvangst, controle & afhandeling
- Retourneer producten altijd ongebruikt en onbeschadigd.
- Zodra wij je retour in ons magazijn hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag binnen 3 tot 5 werkdagen terug.
- Ruilen kan ook:
- Verstuur je artikel via PostNL? Dan ontvang je het nieuwe product zodra wij het retour ontvangen hebben.
- Wordt het artikel bij je thuis opgehaald? Dan neemt de transporteur het nieuwe product direct mee bij levering.
Kosten van retourneren
- Bij het plaatsen van een bestelling betaal je verzendkosten voor de levering.
- Besluit je (een deel van) de bestelling te retourneren? Dan worden deze verzendkosten niet terugbetaald.
- Je ontvangt dus alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug, niet de verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling.
Neem contact met ons op
Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met onze klantenservice op +31(0)88-203 94 20. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 08:30 tot 17:00. Als je ons telefonisch niet kunt bereiken, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.