Bezorgen

Kies je bezorgwijze

Bij Xooon kies je zelf hoe je meubels en woonaccessoires bezorgd worden. Hieronder vind je de verschillende mogelijkheden:

 

  • Enkel geschikt voor decoratieartikelen en kleinmeubelen
  • Verzending dezelfde dag of uiterlijk de eerstvolgende werkdag
  • Je ontvangt een track & trace-code om je bestelling te volgen
  • Gratis bezorgd vanaf €99
  • Montage: je monteert de artikelen zelf

 

  • Voor meubels tot 50kg
  • De bezorger levert tot aan je (eerste) voordeur
  • Bezorging op afspraak; je kiest zelf de leverdatum
  • Uiterlijk 24 uur van te voren ontvang je bericht over het dagdeel van levering
  • Montage: je monteert de artikelen zelf

 

  • Voor meubels zwaarder dan 50kg
  • Twee bezorgers leveren tot aan je (eerste) voordeur
  • Bezorging op afspraak; je kiest zelf de leverdatum
  • Uiterlijk 24 uur van tevoren ontvang je bericht over het dagdeel van levering
  • Montage: je monteert de artikelen zelf

 

  • Twee bezorgers leveren, monteren en plaatsen de meubelen (excl. wandmontage/verlichting)
  • Verpakkingsmateriaal nemen ze netjes weer mee terug
  • Uiterlijk 24 uur van tevoren ontvang je bericht over het dagdeel van levering
  • Let op: meubels zwaarder dan 90kg kunnen alleen op een verdieping geleverd worden als er een lift aanwezig is van minimaal 1x2 meter. Is dat niet het geval? Dan kun je deze service helaas niet kiezen.

 

  • De bezorgers nemen een meubellift mee, zodat alle verdiepingen bereikbaar zijn.
  • De richtprijs voor de meubellift bedraagt €175, te betalen rechtstreeks aan de bezorger bij levering. Dit bedrag komt bovenop het tarief van €149 voor de premium bezorgservice.
  • De bezorgers leveren, monteren en plaatsen je meubels (excl. wandmontage/verlichting).
  • Verpakkingsmateriaal nemen ze netjes weer mee terug.
  • Bezorging op afspraak; je wordt vooraf gebeld om samen een datum af te stemmen.

De bezorging wijzigen

Wil je de bezorging van je bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31(0)88-203 94 20. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden. Zijn we telefonisch even niet bereikbaar? Stuur ons dan gerust een bericht via het contactformulier.

 

Status van je bestelling

Drempellevering of bezorgservice

  • De status van je bestelling vind je via de link in de bevestigingsmail.
  • Heb je een Xooon-account? Dan kun je deze informatie ook daar terugvinden.
  • Uiterlijk 24 uur van tevoren hoor je in welk dagdeel de bezorging plaatsvindt.
  • Zodra de bezorger onderweg is, neemt hij telefonisch contact met je op.

Pakketpost via PostNL

  • Je ontvangt per e-mail een track & trace-code om je zending te volgen.
  • PostNL probeert het pakket altijd eerst bij jou thuis af te leveren.
  • Niet gelukt? Dan wordt je bestelling naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Je ontvangt per mail het adres en de afhaalinstructies.
  • Staat er dat het pakket is bezorgd maar heb je niets ontvangen? Kijk eerst bij de buren. Is het daar ook niet afgegeven, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier

Neem contact met ons op

Heb je niet gevonden wat je zocht? Stuur ons een bericht via het contactformulier of neem telefonisch contact op met onze klantenservice +31(0)88-203 94 20. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00.

Terug naar klantenservice