Bestellen

Deze informatie geldt alleen voor bestellingen via de webshop. Heb je vragen over een winkelbestelling? Neem dan direct contact op met de betreffende winkel.

 

Een bestelling plaatsen

Je kunt je favoriete producten eenvoudig bestellen in de webshop:

  1. Vind het meubelstuk dat perfect bij jouw stijl past en voeg het toe aan je winkelmand.
  2. Tevreden met je keuze? Ga naar je winkelmand en rond je bestelling af.
  3. Log in met je account om de bestelling snel en eenvoudig af te ronden. Geen account? Maak er gemakkelijk een aan of bestel als gast.

 

In sommige gevallen kun je artikelen niet rechtstreeks via de webshop bestellen: 

  • Product op maat samengesteld? Deze artikelen zijn alleen in de winkel te bestellen. Voeg ze toe aan je wensenlijst en plan een afspraak in met een winkel naar keuze.
  • Product online niet meer beschikbaar? Mogelijk is het product nog verkrijgbaar in de winkel. Neem hiervoor contact op met een winkel bij jou in de buurt.

 

Bevestiging van je bestelling

Na het afronden van je bestelling ontvang je altijd een bevestiging per e-mail. Kun je de e-mail niet vinden? Controleer dan eerst je spambox. Staat de e-mail daar ook niet, kijk dan of het bedrag al van je rekening is afgeschreven of als gereserveerd op je creditcard staat.

Als het bedrag is afgeschreven of gereserveerd, volgt de bevestiging vaak iets later. Heb je een uur na je bestelling nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via +31(0)88-203 94 20 of het contactformulier.

Als er niets is afgeschreven, is de bestelling helaas niet gelukt. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen. Voor bestellingen zonder succesvolle betaling versturen wij geen bevestiging.

 

De status van je bestelling
  • PostNL bestelling: Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je per e-mail een track-and-trace-code. Met deze code kan je precies zien waar je pakketje zich bevindt en wanneer het geleverd wordt.
  • Levering door logistieke partner: In de bevestigingsmail ontvang je de actuele status van je bestelling. Zodra de status wordt gewijzigd, ontvang je per e-mail een update. Je kunt de status van je bestelling ook altijd terugvinden in je XOOON-account.

 

 

Bestelling annuleren of wijzigen

Wil je je bestelling annuleren, de bestelde artikelen aanpassen of je gegevens wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via +31(0)88-203 94 20 of het contactformulier.

Zijn de artikelen al onderweg naar jou? Dan is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen. Je kunt de artikelen binnen 30 dagen na ontvangst eenvoudig retourneren, zonder opgave van reden. Meer informatie vind je op de pagina ‘Retourneren’.

 

Zakelijke bestellingen

De webshop is alleen bestemd voor consumenten, wij leveren enkel voor thuisgebruik. Grotere aantallen worden alleen op bestelling geproduceerd; hiervoor kun je een afspraak maken bij een van onze winkels.

De factuur die je na bestelling ontvangt, is een consumentenfactuur. Hierop kun je geen BTW terugvorderen. Wil je als bedrijf XOOON-meubelen kopen? Maak dan een afspraak bij een XOOON-verkooppunt.

Neem contact met ons op

Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met onze klantenservice op +31(0)88-203 94 20. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 08:30 tot 17:00. Als je ons telefonisch niet kunt bereiken, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.

Terug naar klantenservice